Senioren

Aan het einde van het seizoen worden alle kleding weer ingenomen. Dit jaar gebeurt dat op woensdag 24 juni (16.00u tot 19.30) en donderdag 25 juni (19.00u tot 20.00u) Elke speler/leider kan dit individueel doen.

 
 Hieronder een opzet van wat regels voor het inleveren:
- Trainingspakken en (rug)tassen worden compleet en uitgewassen ingeleverd.
- Eventuele andere ontvangen kleding zoals polo’s worden ook uitgewassen ingeleverd.
- Trainers en leiders die stoppen bij de jeugd leveren ook hun kleding in (trainingspak + jas). Ga je door als leider/trainer volgend seizoen dan kun je de kleding     houden.
- Leider/trainers die stoppen dienen ook hun groene tag (sleutel) in te leveren. 
 
De kleding wordt gecontroleerd door de kledingcommissie en vervolgens wordt geregistreerd dat spullen zijn ingeleverd.
 
Voor ontbrekende en kapotte kleding wordt een bedrag van € 25 per kledingstuk in rekening gebracht. Dit kan direct contant betaald worden of volgt via een tikkie.
 
Graag zien we jullie dus allemaal verschijnen aankomende week.
 
Groet,
Kledingcommissie
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
 
 

Hoofdsponsor

Hoofdsponsor

Hoofdsponsor jeugd