Nieuws
Aan het einde van het seizoen worden normaal gesproken alle kleding en sleutels weer ingenomen. Omdat er dit seizoen geen wedstrijden gespeeld meer worden beginnen we daar nu al mee.
Hieronder een opzet van wat regels + schema van inleveren. Er is zoveel mogelijk aangesloten bij het trainingsschema’s van de teams.
 
-          Trainingspakken en tassen worden compleet en gewassen ingeleverd.
-          Eventuele andere kleding zoals polo’s worden ook uitgewassen ingeleverd.
-          Trainers en leiders leveren hun jas en trainingspak ook in. Ook indien men volgende jaar gewoon door gaat.
-          Trainers en leiders leveren hun sleutels in indien ze dit seizoen niet meer training geven.
-          In tegenstelling tot andere jaren leveren ook de kleinste jeugdteams (JO8 tm JO12) hun rugtassen in.
-          Inname vindt plaats in de kantine van OWIOS. Spelers en leiders kunnen dit individueel inleveren. Bij de kleinste jeugd is 1 ouder al begeleider toegestaan.
-          Veiligheidsvoorschriften inzake corona en de 1,5m afstand tot elkaar dienen te worden nageleefd.  
-          De kleding wordt gecontroleerd door de kledingcommissie en vervolgens wordt geregistreerd dat spullen zijn ingeleverd.
-          Voor ontbrekende en kapotte kleding wordt een bedrag van € 25 per kledingstuk in rekening gebracht.
-          Mocht je niet kunnen op één van deze dagen. Op zaterdag is er nog een vrije inloop voor inleveren (zie schema).
 
Schema inleveren:
 
Maandag 18 mei vanaf 19u
MO11-1, JO12-1, JO19-1 en MO17-1
 
Dinsdag 19 mei vanaf 17.30u
JO15-1, JO15-2 JO19-2
 
Woensdag 20 mei vanaf 15.30u 
JO8-1, JO8-2, JO8-3, JO9-1, JO9-2, JO10-1, JO10-2, JO11-1, JO11-2, JO17-1, JO17-2
 
Zaterdag 23 mei vanaf 11.00u tot 12.30u 
JO13-1 en JO13-2.
Vrij inloop mocht je een van andere dagen niet kunnen.
 
Graag zien we jullie dus allemaal verschijnen aankomende week.
 
Groet,
Kledingcommissie
Anja Eibrink en Janine van Loo
 
 

Hoofdsponsor

Hoofdsponsor

Hoofdsponsor jeugd